top of page

Končno poletje!

Verjamem, da smo ga vsi čakali. Ne govorim o številkah na koledarju, pač pa o tistem "ta pravem" vremenu, ko te sonce zbudi že zjutraj ob petih in zaide pozno zvečer, vmes pa poskrbi za 30+ stopinj. Izkoristite sončne dni! Vsi vemo, kako hitro mine čas in pridejo tisti krajši dnevi, mračni in hladni. Junij je bil kar se tiče teka nekoliko slabši v številkah.150km, 6500m+ višincev. Pozna se, da sem večinoma delala krajše teke s poudarkom na hitrosti. Kaj drugega mi ni preostalo, ker me po daljših tekih še boli gleženj. Ko pobrskam po koledarju vidim, da sem razdaljo nad 25km nazadnje pretekla v prvi tretjini maja. Z julijem bo treba kilometrino podvojiti in nekako ohranjati hitrost, ki sem jo pridobila. Nenazadnje si želim v mesecu septembru odteči dva ultramaratona. Za obdobje julij/avgust so stvari še popolnoma odprte. Iščem nekaj, da si popestrim poletje. Bom vpisala na koledar kakšno gorsko tekmo? Cestno desetko? Dobrodošli predlogi z vaše strani! :)

Sneg pod Brano.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page