top of page

Ljubljanski maraton

Naj kar že na začetku povem, da ni bil planiran. Z Logarsko naj bi se moja tekaška sezona 2015 končala. Vsaj kar se tekem tiče, nisem planirala več nobene. Ljubljanski maraton sem hotela obiskati samo kot navijačica, ker je tekel Blaž, pa tudi veliko prijateljev.

Ampak potem sem 23.10. dobila klic, da je bratrančev sodelavec odpovedal in bi lahko tekla namesto njega na 10km. In normalno, take ponudbe se ne zavrne. :)))

Tud mami je laufala namesto nekoga in smo šle skupaj na desetko.

Ob 8:30 smo se iz centra Ljubljane zagnali na progo. Štartala sem bolj zadaj, z mami. Nekako sem vse skupaj jemala kot "hec" in glava ni bila naštimana na "tekmovanje". Celo progo sem pretekla z nekaj rezerve in vsake toliko udarila kakšen "high five" z navijači. V cilju sem po 44minutah počakala mami. Pit, preoblečt, mal pogret, potem pa že navijat za maratonce in polmaratonce.

V cilju ogromno znanih obrazov. Poleg ta črnih raket, odlični tudi naši tekači. Blaž odtekel svojo zadnjo tekmo v sezoni s časom 3h4min. Bratranec Grega izboljšal rezultat na polmaratonu, bratranec Tilen prvič premagal polmaraton in moja sporty Urška prvič pretekla maraton. Ponosna sem na vsakega posebej. <3

Energija! Ko začutiš tekače, ki prečkajo cilj te dobesedno zmrazi. Vsak z unikatno zgodbo, vsak z drugačnim izzivom a enako pomembnim. Nekdo, da preteče, drugi, da izboljša rezultat, tretji da zmaga... Čestitke vsem iz srca.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page