top of page

Tipkam naprej

Kar precej časa je preteklo, odkar sem nazadnje karkoli delila z vami Čeprav pogosto med vsakodnevnimi opravili dobivam ideje o čem pisati, sem zadnja dva meseca blog postavljala na stranski tir. Razlog za to je bil faks. Potrebovala sem temeljit premislek o tem, ali želim nadaljevati s študijem, v katerem se po enem letu še nisem našla. Aja, študiram na Fakulteti za šport. Ker nisem vedela, kaj naj storim, sem v stilu "kar bo, pa bo" vrgla vesla v vodo in se prepustila toku, upajoč, da me bo odneslo v pravo smer. Lahko bi rekla, da me je splet okoliščin pripeljal do ljudi, ki so me znali motivirati, da nadaljujem kar sem začela. Dobila sem nov zagon. Zato sem se konkretno zakopala v študijsko literaturo in se v zadnjih izpitnih rokih končno prebila v 2. letnik. Juhej!

V času ko nisem pisala se je nekaj dogajalo tudi na laufarskem področju. Udeležila sem se prvič izpeljanega TNT-ja (Tečemo na Triglav); zagotovo dogodek, ki ga tudi drugo leto ne bo izpustila. Precej sem hodila u naše hribe, pa v gore. Zame osebno so to vedno eni najlepših dni in spomini v katere se najraje vračam. Letos sem se zelo veselila tudi ultramaratona Celje-Logarska. Na dan tekme sem ob treh zjutraj poslušala dežne kaplje, ki so padale po strešnem oknu in se odločila, da ostanem doma. Že lansko leto sem vseh 73km prelaufala po dežju in tega si nisem preveč želela ponoviti.

Pred začetkom oktobra sem se preselila nazaj v Ljubljano. Tek sem kolikor se pač da prilagodila faksu in novem okolju, kar v praksi pomeni veliko vrinjenih "ta hitrih" v proste ure med predavanji in vajami, ker mi drugače zmanjka časa. Kakšen teden je trajalo, da sem jaz, vajena predvsem improvizacije v hosti, zbrisala kisel nasmeh ko sem odhajala na stadion (na tek za hrčke). Zdej pa že počasi lahko rečem, da mi postaja "igranje" v krogu čedalje bolj všeč. Dolge teke lahko itak nadoknadim doma za vikend. Večino dni se pozno popoldne komaj privlečem po stopnicah v četrto nadstropje do stanovanja in zaspim že okrog desete zvečer, ampak vseeno, sem vesela, da sem tukaj kjer sem. P.s. Ljubljanski tekači/tekačice, če je kdo za kak krog, se priporočam. ;)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page