top of page

Ko gre veganka na Vege tek


V petek sem bila prvič v življenju za karkoli izžrebana. Veš tisto, ko na Facebooku kdaj pa kdaj sodeluješ v nagradni igri, si rečeš, da itak nimaš šans in v naslednjih dneh čisto pozabiš na to. Potem pa karnaenkrat mail, da sem dobila štartnino za Vege tek to nedeljo. Veganka, izžrebana za Vege tek. Kakšna sreča! :) In sem šla laufat v Celje na Vege tek... čeprav sem imela sicer v nedeljo planiran 2-3 urni trail, po tem ko sem v soboto na stadionu delala test na 5km in so bile moje noge malo načete.

Izbirala sem lahko med krajšo 6,2km in daljšo 11km dolgo progo. Seveda sem se odločila za daljšo. Iz navade sem se na startu postavila bolj zadaj nato pa počasi prehitevala. Konec prvega kilometra sem ugotovila, da so pred mano samo moški. Tako sem tekla prva in narekovala tempo vseh 10km, punca kakšnih 100m za mano pa je skrbela, da je moj pulz ostajal v višavah. Vsake toliko pogledam nazaj, v hrib pridobivam prednost, navzdol jo izgubljam. 1km pred ciljem zgrešim traso in zavijem na pot posuto s peskom. Shit! Pod bankino zlezem nazaj na pravo cesto. V zadnjih 250m me v ciljnem sprintu prehitita dve punci. Rezultati: 1. mesto 50:26 2. mesto 50:28 3. mesto 50:30 (jaz) ... Popoldne izkoristim še za raztek... počasnih, užitkarskih 8km ob sončnem zahodu.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page