top of page

Veganski krofi iz pečice

Včeraj sem prvič delala veganske krofe. Lahko rečem, da me je kar malo skrbelo, kako bodo izpadli ker so me vsi po vrsti "strašili", da se krofov brez jajc pač ne da narediti. Po tem, ko sem na netu našla sliko res lepih veganskih krofov sem prosila za recept in ga malo prilagodila, glede na to kar je bilo v hladilniku.

Krofi so na koncu izpadli super, zato z vami delim recept. :)

VEGANSKI KROFI - 500g moke - 50g sladkorja - 1 vanili sladkor - 160g kokosovega olja (ali stopljene kokosove masti) - 350ml rastlinskega mleka (jaz sem uporabila sojino mleko z vanilijo) - 1 kocka kvasa (42g) - 1/2 pecilnega praška - limonina lupina - rum - sol - cimet - marmelada in čokolada V posodo nadrobiš kvas in dodaš žličko sladkorja, nato preliješ z 150ml mlačnega mleka, pokriješ in počakaš da kvas naraste. V drugi posodi zmešaš moko, ščep soli, cimet, limonino lupino, pecilni prašek in na sredini narediš jamico. Vanjo vliješ kvas, spet počakaš nekaj časa, da še malo naraste, nato v posodo dodaš še vse ostale sestavine: preostalo mleko, sladkor, kokosovo olje, vanili sladkor in rum. Potem če imaš mešalnik, pustiš, da se testo v njem gnete 15min. Če ga nimaš, greš gledat tv in zaposliš fanta, da dobr "pretepe" testo. Taprav trening, vam povem. ;) Testo naj še 1 uro počiva. Nato ga razvaljaš na cca. 7mm debelo, in izrezuješ krogce dokler testa ne zmanjka. Jaz sem jih naredila 30; na 15 krogcev sem dala marmelado ali čokolado in jih potem z drugimi 15 krogci pokrila. Krofe daš na papir za peko in pečeš v predogreti pečici 20min na 180°C.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page