top of page

Polmaraton Ormož

Današnji polmaraton v Ormožu je bila moja prva "tekma" letos. Vreme meni osebno ni bilo naklonjeno, raje bi imela tistih 25 stopinj iz začetka tega tedna, kot pa današnjih zimskih 7 z močnim vetrom. Ker sva šla z Blažem na "ziher" in sma se pripeljala v Ormož že uro in pol pred štartom, se je men do teka že trikrat zanohtalo. :D

Pričakovala sva, da se bo temperatura do 11ure vsaj malo dvignila, ampak se ni... in ker sem bila doma prepričana, da bom tekla v kratkih hlačih sem dolge pustila doma. (bravo) Tako da mi je potem Blaž za tek dal svoje, on je bil pa kar v kratkih, tako kot vedno, ko je vsaj kakšna stopinja plusa.

Plan je bil tak, da se drži tempo nekje 4:25/km, za tek 1h35min ali hitreje. Tak tempo na 21km tečem za trening že od lanskega decembra.

Na štartu se postavim bolj zadaj, itak vem, da se bo kolona raztegnila in bo prostora dovolj. Prve 4km tečem po planu, tudi močan veter me sploh ni motil, nato pa me karnaenkrat prime bodec, tako močan, da sem tempo spustila za 1minuto na km. Dobesedno vsak bolj agresiven pristanek z desno nogo na tla ali globlji vdih je povzročal bolečine na desni strani pod rebri. Bodca nisem čutila že več let in ni mi jasno zakaj se je pojavil zdaj, sklepam pa, da sem se premalo ogrela, za tako hladno vreme.

Bodec potem ni spustil do enajstega kilometra in zaradi tega sem bila že 7 minut nad planiranim časom. Od 11km naprej, ko je popuščal vzamem moj najljubši SIS-ov gel in začnem spet držati tempo 4:30min/km, čeprav mi je motivacija že na polno padla in praktično samo še uživam v teku, ker je dober rezultat že itak zapravljen.

V cilj pridem s časom 1h42min kot 9. ženska absolutno, kar zadostuje za 3. mesto v kategoriji do 30 let... nisem bila čisto razočarana, ampak tudi kej preveč vesela ne.

Blaž me je prehitel za celih 24 minut... v cilj je pritekel s časom 1h18min kot 6. moški absolutno.

Če se še malo osredotočim na samo progo, je vse kar lahko rečem: čudovito! Trasa mi je pisana na kožo, ker se nikoli ne poravna popolnoma pač pa se karnaprej rahlo vzpenja ali spušča. Tudi ljudje s "totega" konca so mi zelo všeč, sama organizacija teka je super in to je zagotovo polmaraton, na katerega se bova oba z Blažem še vračala.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page