top of page

Balaton update

Moj blog je spet nekaj časa sameval, čeprav sem si rekla, da bom večkrat delila z vami... Sej ne morem ravno reči, da se mi zadnje čase nič kej pametnega ne dogaja, polno je enih malenkosti... če jih povežem skupaj že res mogoče za nekaj objav. Vseeno je res, da razen tega, da sem na štartni listi za Ultrabalaton in vsak dan laufam, v bistvu živim čist navadno življenje. Sej vsi vemo kako to gre: se zbudiš, vsakodnevne obveznosti, faks ali služba, nekaj časa gre ko se voziš od ene točke do druge, se kje mal zaklepetaš in greš spat. Ekrem bi rekel 'kuča, poso'. Zraven se pa še delaš, da ti ni problem sočasno delat faksa in se pripravljat na Balaton, ko da si Čak Noris. Vedno, ko mam pa 5 minut cajta, ko kam hodim, al pa kuham makarone zase, količinsko nekje tako, kot za 4-člansko družino, sem pa s slušalkami v ušesih, stalno na liniji z boljšo polovico. Sej vete kako je, ko si še bolj na 'frišn' zalublen.

Res sem naveličana zime. Včeraj sem laufala po Ljubljani proti Zalogu, in res se mi je zdelo super, ker je končno prišel en tak lep, že skoraj pomladni dan. Tak, da ko se zjutraj zbudiš tudi v megleni Ljubljani sije sonce in je prva stvar, ki jo vidiš ko stopiš skozi vrata, modro nebo... in potem greš lahko, če se nič ne ustavljaš, laufat brez vetrovke. Še 2 meseca in pol, pa bo šlo zares. Bolj se bliža dan D. večkrat se čez dan spomnem na Balaton. Danes na teku sem se zalotila, da že razmišljam o tem, kako bo, ko bom enkrat v cilju. Nekje v podzavesti, se mi zdi, da sem že tam. Po drugi strani pa čutim nek strah, dvom.. 221km je le 221km... kakorkoli jih že obrneš. Baje sem spet najmlajša 'norka', ki se je kdajkoli prijavila na Ultrabalaton. Upam, da ga torej tudi pretečem, prehodim oziroma se privlečem v cilj v limitnem času... ker se tako spodobi a ne? ;) Blaž se na ta izziv pripravlja z mano, ker me bo spremljal na kolesu. Tudi to bo konkreten podvig... vozit se več kot en dan ob tekaču in skrbet da ima hrano, vodo, sveže obleke, predvsem pa bedeti toliko časa in biti v prisilni drži, ni najlažja naloga. Jaz pa bom utrujena, tečna in zaspana najbrž ne najboljša družba. Tak je torej okvirni plan za Ultrabalaton. 'Priprave' grejo po planu, če temu kar delam sploh lahko rečem priprave. Jaz pač laufam... malo več kot prej, ob malo bolj čudnih urah in predvsem takrat, ko bi raje delala karkoli drugega in me Blaž zvleče na cesto. V kratkem bom odlaufala kakšen 5 do 6ur dolg tek ponoči... javim, kako bo šlo. Se beremo. ;)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow me
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page